O yarışma yapıldı
Milli Eğitim Bakanlığı’nın tüm engelleme çabalarına ve baskılarına rağmen Eğitim-İş, geleneksel hale getirdiği “Çocuklardan Atatürk’e Şiir”, “Gençlerden Atatürk’e Mektup” ve “Çocuk Gözünden Atatürk” yarışmalarının ödül törenini gerçekleştirdi. Sendika, törende Bakanlığa seslenerek “Bu mücadelemiz hiçbir makamın keyfi tutumuna bağlı değildir” mesajı verdi. Ödül töreninin ardından çocuklar, gençler ve aileleriyle birlikte Anıtkabir’e giderek Ata’nın huzuruna çıktı. Dereceye giren öğrenciler eserlerini okurken, sergilenen resimler duygu dolu anlar yaşattı. Genel Başkan Kadem Özbay, ödülleri bizzat takdim etti. Tören sonrası Anıtkabir ziyareti Özbay, Başöğretmen Atatürk’ün “Fikri hür, irfanı hür, vicdanı hür nesiller yetiştirmelisiniz” sözünü hatırlatarak, “Cumhuriyet ilelebet yaşayacaksa bunun tek yolu Cumhuriyetçileri yetiştirmektir. Biz yalnızca…